پشم شیشه جز الیاف پلی استری بوده که معمولاً این محصول دارای کاربرد های گوناگونی است و کاربرد اصلی آن در تولید انواع لایه لحافی می باشد که فروش مستقیم پشم شیشه لحافی باعث شده مشتریان عزیز به راحتی بتوانند این محصول را خریداری کنند که این مراکز فروش مفتخر است محصولات خود را به صورت عمده و خرده در بسته‌ بندی‌ های رولی بدون هیچ واسطه‌ای به نرخ درب کارخانه به فروش رساند و آن را با با قیمتی مناسب در اختیار صنایع تولیدی قرار دهد.

فروش مستقیم لایی پلی استر لحافی

آشنایی با نحوه تولید لایی پلی استر

آشنایی با نحوه تولید لایی پلی استر پلی استر یک محصول با الیاف مصنوعی است که در تولید منسوجات و کالای خواب به عنوان تن پوش یا لایه لباس به کار گرفته می شود و این موضوع به دلیل استحکام بالا، خشک شدن سریع ، مقاومت در برابر سایش و در برابر مواد شیمیایی می باشد.

معمولا این محصول به روش های متنوعی تولید می‌ شود که اصلی‌ترین مراحل تولید آن کشش و ذوب ریسی است که طی مرحله شیمیایی مختلفی که روی الیاف انجام می‌ شود، به صورت بسته بندی های مختلف از جمله رولی به بازار ارائه می گردد.

در مرحله ذوب ریسی نخ پلی استر با کمک دستگاه وکیوم خشک شده تا تمام رطوبت آن گرفته شود و همچنین ضایعات ان هم از بین رود. سپس مواد به دست آمده به صورت یکپارچه و پیوسته وارد دستگاه اکسترودر شده، اکسترودر این مواد را جذب نموده و با شکل ها و فرم دهی آنها را از فیلترها عبور داده و به صورت رشته های مختلف در می آورد.

مرحله بعدی مرحله کشش بوده که تحت حرارت بالا قرار گرفته تا به الیاف مورد نظر تبدیل شود. این الیاف سپس در اندازه‌های گوناگون برش داده شده و توسط یک دستگاه به نام بیلر بسته بندی می گردد و در اختیار صنایع مختلف قرار می گیرد. تولید این لایه ها طبق فناوری‌های پیشرفته انجام شده و توانسته یک محصول با کیفیت و قابل استفاده در صنایع گوناگون را به روش های مذکور تولید نماید.

تولیدکنندگان لایی پلی استر لحافی

تولیدکنندگان لایی پلی استر لحافی تولیدکنندگان لایی پلی استر ارزان لحافی با در نظر گرفتن نیاز جامعه، این محصول را در حجم بالا تولید کرده و همواره توانست نیاز مشتریان را به خوبی تامین نماید. این تولیدی با استفاده از بهترین نخ های مرغوب و دستگاه‌های پیشرفته عملیات تولید این محصول را انجام داده و توانسته متنوع‌ترین الیاف را به فروش برساند.

قیمت لایی پلی استر هم یک موضوع حائز اهمیت برای تولید کنندگان بوده که توانسته با حذف هرگونه واسطه‌گری قیمت محصول را کاهش دهد. مشتری با خرید مستقیم خود علاوه بر مطمئن شدن از کیفیت محصول، از قیمت مناسب آن هم بهره مند گردید و محصول را متناسب با نیاز خود سفارش می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *