پشم شیشه نوعی الیاف می باشد که برای دوخت انواع پتو ها، لحاف و تشک از آن استفاده می کنند. این محصول دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای کاربرد خاصی می باشد. پشم شیشه لحافی نوعی از این محصول است که برای تولید انواع لحاف به کار می رود.

امروزه تولید کنندگان زیادی در راستای تولید پشم شیشه درجه یک در تلاش هستند. عرضه پشم شیشه در سراسر نقاط کشور ایران انجام می گیرد. از این رو خریداران می توانند به راحتی این محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری کنند.

تولید انبوه پشم شیشه لحافی عمده

نحوه شستشوی انواع پشم شیشه

نحوه شستشوی انواع پشم شیشه همانطور که قبلا گفته شد، پشم شیشه دارای انواع مختلفی است. از این رو میتوان برای تولید کالاهای خواب و همچنین صنعت مبلمان از این محصول استفاده کرد. البته از پشم شیشه برای تولید انواع عایق حرارتی در فصل سرما نیز استفاده کی شود. این محصول دارای ویژگی هایی است که باعث شده بیشتر از این نوع الیاف در صنایع مختلف استفاده شود. از جمله ویژگی های آن به شرح زیر است.

  1. بسیار سبک وزن و نرم است.
  2. عایق حرارتی است و باعث تنظیم گرمای مناسب می شود.
  3. ضد حساسیت است.
  4. قابل شست و شو می باشد.
  5. دارای قیمت مناسب است.
  6. در اندازه و ابعاد متفاوتی و مناسب با نیاز افراد موجود می باشد.

برای شستن این گونه الیاف باید دقت کرد که حتما به روش سنتی و با دست شسته شود. زیرا شستن این نوع پشم شیشه با ماشین لباسشویی باعث جمع و گلوله شدن و خراب شدن آن می شود. همچنین نباید از مواد شوینده زیاد استفاده کرد. پس از شستن حتما در مقابل نور خورشید قرار بگیرد. همچنین حین شستن و خشک شدن باید به طور مرتب پشم شیشه را ماساژ داد تا از گلوله شدن آن جلوگیری شود و ظاهر آن حفظ گردد.

بازار فروش پشم شیشه لحافی

بازار فروش پشم شیشه لحافی همانطور که گفته شد، پشم شیشه توسط شرکت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. از این رو خریداران می توانند این محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های فروش الیاف، به صورت عمده و یا جزیی خریداری کنند. مسلما خرید این محصول به صورت عمده باعث کاهش هزینه ی مصرفی شده و این امر به نفع خریدار می باشد.

همچنین می توان پشم شیشه را با مراجعه حضوری از فروشگاه ها و مراکز خرید مرتبط با این محصول، به صورت کیلویی خریداری کرده و به مصرف رساند. امروزه بیشتر نمایندگی های فروش پشم شیشه، از طریق راه اندازی سایت های معتبر، خرید اینترنتی و از راه دور را برای خریداران و مشتریان امکان پذیر کرده اند.

قیمت این محصول به عواملی مانند کیفی پشم شیشه، نوع آن، میزان خرید و تقاضا و حتی نام شرکت تولید کننده بستگی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *